رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

رایان نفس مامان و باباش

11 ماهگی پسرک شیطون ما

1392/12/21 16:42
266 بازدید
اشتراک گذاری

رایان مامان با تاخیر 11 ماهگیت مبارک.

قندکم همش در حال بالا رفتن از سر و کول مامان هستی تو طول روز و اصلا مهلت نوشتن

نمیدی بهم.پسرکم هیچ جا از دستت در امان نیست یخچال جا کفشی و کابینت.تا در یخچال

باز میشه هر جا باشی خودت رو میرسونی بهش و هر چی که زورت برسه میریزی بیرون.در

جا کفشی و کابینت رو هم که خودت باز میکنی.تو کابینت فعلا گیر دادی به روغن و همش

درش میاری و پرتش میکنی یه گوشه.

نفس من از چیزای چرخشی مثل پنکه سقفی خیلی خوشت میاد جوری که تو هر

فروشگاهی که باشه کلی صدای ذوق کردن از خودت درمیاری .

رایانم همچنان دستت رو میگیری به همه جا راه میری و هنوز میترسی دستت رو ول کنی تا

من وبابا هم میخواهیم ولت کنیم سریع میشینی.

فندق جونم این ماه هم برای بار دوم از وقتی به دنیا اومدی سرما خوردی ولی خوشبختانه

فقط آبریزش داشتی .دکتر هم هیچ داروئی نداد گفت نیاز نداری.

فقط گل مامان داره تو غذا خوردن اذیت میکنه.الان 10 روزه که لب به غذا نمیزنی و فقط

شیر میخوری حتی چیزائی رو که خیلی دوست داشتی رو هم نمیخوری البته 4 تا دیگه از

مروارید های بالات دارن در میان البته دوتاشون از لثهات زده بیرونوهمه میگن واسه همینه

نمیخوری .خدا کنه زود این مسئله حل بشه چون من دارم دق میکنم از نخوردنت.

این هم چند تا عکس از شما قند عسل

 

رایان

 

رایان

رایان

رایان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی هیما
24 اسفند 92 12:18
قربونش بشم چقدر قشنگ میخنده ، حتما مامانی برای دندونش خوب میشه انشااله
زهره مامان بارسین
2 فروردین 93 1:32
11 ماهگیت مباررررررررررررررررررررک گل خاله . هزار ماشاا... چه بزرگ شدی . تقصیر مامانیه که دیر به دیر عکسات رو می ذاره خیلی خیلب می بوسمت عزیزم