رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

رایان نفس مامان و باباش

2 سالگی عشق زندگیمون

1394/1/15 22:51
901 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز و دوست داشتنی ما ..رایان  نازم.....

14 فروردین دومین سالیه که با تمام وجودم بخاطر وجود تو نازنینم سر به سجده میذارم و خدا رو بخاطر حضور تو، همیشه عزیزم هزار بار شکر میکنم.... چرا که از روزی که نطفه تو عزیزمو تو وجودم حس کردم باورت کردم عاشقانه لگد هاتو ..تکونهاتو .. لمس کردم و بیصبرانه ثانیه ها رو به عشق در آغوش کشیدنت شمردم و اون لحظه ای که مشامم با عطر وجودت پر شد برای من نهایت زندگی و عشق بود وبس..... گریه کردی ..گریه کردم... خندیدی...خندیدم...نخوابیدی...نخوابیدم... راه رفتی دستای کوچولوی نازتو تو با عشق توی دستای خستم گرفتم با تو بودم ...هستم... و خواهم بود تا همیشه....

دردانه ام راه زیادی در پیش داریم ........تنها و تنها آرزوی من و بابات به ثمر رساندن گل زیبای وجود توست ...از خداوند مهربون سلامتی و توانایی میخوایم که به لطفش بتونیم بهترینها رو به تو که زیباترین هدیه خدایی هدیه کنیم........ پس عزیزکم بخند ... لذت ببر و زندگی کن و تا زمانی که پاهایمان توان ایستادن دارن به ما تکیه کن که ما چون کوهی پشت توییم........

 آرزو دارم بهاران مال تو

            شاخه های یاس خندان مال تو

        ساده بودن های باران مال تو

       آن خداوندی که دنیا را آفرید

    تا ابد همراه و پشتیبان تو

گل پسری تولدت رو همون روز جمعه گرفتیم.همه کارهای تولدت رو هم خودم انجام دادم.البته بابا تو تزیینات کمک کرد.شام لازانیا ،ته چین، کیک مرغ ،بیف استروگانف ،ژله وکرم کارامل بود.تم تولدت هم کاراکتر اولاف مال کارتون فروزن بود .همه چی ابی و سفید شده بود.خدا رو شکر همه چی به خوبی و خوشی برگذار شد.

کیک تولدت هم کار خودمه خیلی خوب شده بود برای اولین بار .

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان هانیه
20 فروردین 94 0:31
سلام دوست عزیزم پیشاپیش روزت مبارک تولد رایان جون هم مبارک انشالا120 سالگیش
آرزو
26 فروردین 94 11:59
روز مادر و دو سالگی رایان جون مبارک ...بهرتین ها رو از خدای مهربون براتون میخوام همیشه سالم و شاد باشین و هر روز که بلند میشین یه حبه قند تو دلتون اّب شه.بی صبرانه منتظر دیدنتون هستیم