رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

رایان نفس مامان و باباش

اولین ولنتاین

1392/11/25 17:53
410 بازدید
اشتراک گذاری

رایان مامان امروز روز ولنتاین بود روز عشاق, عشق مامان .

همه امروز واسه عشقاشون گل،شکلات و بعضی هام کادو میخرن.بابا هم زحمت کشیده بود

مثل هر سال واسه مامان شکلات و چیزای دیگه خریده بود دستش درد نکنه.کلی مامان رو

خوشحال کرد قربون جفتتون برم عشقهای دلم و خونه من .همه گرمی زندگی من از وجود

شما دوتاست.

راستی عزیزکم امروز یاد گرفتی که از تخت ما بیایی بالا.بابا پستونکت رو گداشت رو تخت تو

هم به هوای اون اومدی بالا.قربونت برم که هر روز با یه کار جدید ذوق زدمون میکنی.

 

رایان

 

رایان

 

رایان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی هیما
27 بهمن 92 15:19
روز عشاقت مبارک عزیزم آفرین به این رایان عزززززززززیزززززز قربونش بشم
لاله
29 بهمن 92 11:31
سلام عزيزم خوشحالم به وبلاگ پسرم سر زدي. ما هم خوشحاليم كه مهدي جزو دوستان رايان هست
شاهو
1 اسفند 92 12:27
سلام و درود فروان به جمع گرم و صمیمی تون.. ماشالله رایان خیلی ناز شده خدا حفظش کنه واستون... زندگیتون سرشار از عشق باد
مامی سارا
5 اسفند 92 22:38
ازاده جون ولنتاینتون مبارک به منم سر بزن از تبادل لینک خوشحال میشم
مامی سارا
7 اسفند 92 9:08
ممنون عزیزم منم با افتخار لینکت کردم
آرزو
9 اسفند 92 12:56
رایان جونم خیلی جیگر شدی ماشاالله... من و پسر عمو آرتا حسابی بوس برات میفرستیم
زهره مامان بارسین
13 اسفند 92 13:57
ای جونم چه شیرین می خنده این پرنس کوچولو
غزل(مامان علی)
13 اسفند 92 17:03
ای جوووووووون چه نازی عزیزم امیدوارم همیشه خنده رو لبات بشینه خاله جون