رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

رایان نفس مامان و باباش

9 ماهگی تاج سر مامان و باباش

1392/10/18 21:31
365 بازدید
اشتراک گذاری

 رایانم 9 ماهگیت مبارک عشقم

این ماه هم مثل ماه های قبل شیرین و لذت بخش بود و شاید هم شیـــــــــــــــــــــرین تر

 زندگی کردن و عشق ورزیدن با احساس زیبای مادرانه و دلسوزی های پدرانه چه شیرین

و لذت بخش این لحظه ها رو سپری می کنیم حتی سختی هاش هم شیرین و دلچسبه.

عزیز دل این روزها حسابی ما رو سرگرم خودت میکنی.همش دوست داری سر پا وایسی و

راه بری تا دستت به چیزی میرسه سعی میکنی بگیریش و بلند شی.بعدشم به کمکش راه

بری.حسابی خطرناک شدی و نمیشه یه لحظه ازت غافل بشیم .روی مبل و تخت خودمون

که باشی سریع عقب عقب میایی پایین و کلی هم ذوق میکنی که موفق شدی.,تا رو زمینم

میشینی سریع خودت رو میرسونی زیر مبل و میز صندلی .گل من اینجا هم خیلی سرد

شده و بیرون رفتن مکافات واسه تو چون باید حسابی بپوشونمت تا خدای نکرده سرما

نخوری تو هم که اصلا"دوست نداری و همش گریه میکنی چون وول خوردنت سخت میشه.

امروز که دارم این پست رو برات میذارم34- است هوا.تو هم اساسی ددری شدی تا

میبرمت نزدیک در و پنجره حسابی ذوق می کنی.

راستی نازنینم ریشه های  2 تا دندون بالائی هم یه روز بعد از 9 ماهگیت زدن بیرون و کلی

ذوق کردم و زودی به بابا هم نشونش دادم   .ولی رایان مامان خیلی بد شیر و غذاش رو

میخوره باید حتما"کارتون ببینی و یا یه چیزی بدم دستت تا سرگرم بشی و بخوری البته خدا

رو شکر وزن گیریت خوبه و همه چی اوکی ولی خب منم مثل همه مامانا همیشه نگران

جوجه ام هستم که نکنه کم بخوره و ضعیف شه.

 


رایان در سرمای 34-

رایان

 

کابوی کوچک ما

 

رایان

رایان

 

رایان

 

 

رایان

رایان

رایان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فدایی طاها
20 دی 92 2:25
سلام خوبی دلم واست تنگ شده کجایی
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
21 دی 92 1:40
عزیزم تو هم مثل آنیتای من شیطون شدیا !! مامانی رو اذیت نکنی
آزاده (مامان رایان کوچولو)
پاسخ
خاله کبری جون شیطونی مال یه لحظه اس
زهره مامان بارسین
28 دی 92 16:27
9 ماهگی این قند عسلم مبارک باشه . خوردنییییییییییییییییییی خاله ماشاا... هر چی بزرگتر می شی خوردنی تر می شی . آزاده جون من یه وقتایی دلم برای نوزادی بارسین تنگ می شه و دلم می خواد برگردم به همون روزا ... نمی دونم بقیه مامانا هم مثل منن یا نه . البته هر چی بزرگتر می شه بانمک تر می شه
آزاده (مامان رایان کوچولو)
پاسخ
مرسی زهره جون لطف داری عزیزم.راست میگی منم خیلی وقتا میگم یادش بخیر میذاشتمش رو مبل و کارامو میکردم.
یاسی
30 دی 92 15:03
رایان جیگر ، خیلی بلا شدی دندونای جدید مبارک
آزاده (مامان رایان کوچولو)
پاسخ
مرسی خاله یاسی مهربون
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 22:09
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامانی هیما
6 بهمن 92 16:16
عزیزم قربونش بشم این پسمل خوشگلو ،من شما لینک کردم شما هم منو لینک کنید
آزاده (مامان رایان کوچولو)
پاسخ
مرسی عزیزم لینک کردم
مامان آرتین
8 بهمن 92 12:38
رایان جونم خوشگل خاله میبینم شما هم مثل آرتین بلا ما مشغول سی دی اینا ..... فدات بشم
زهره مامان بارسین
12 بهمن 92 12:42
سلام به آزاده جون وپسمل گلش آقا رایان . خوبیییییییییییییییین ؟ مرسی که به ما سر می زنین . مامانی خیلی وقته آپ نکردی ما منتطر عکسای جدید هستیماااااااااااااااااااااااااااااااا ...
مامانی هیما
14 بهمن 92 14:22
10 ماهگیت مبارک عزیزم، مامانی کجایی دلمون براتون تنگ شده
آرتا
15 اسفند 92 2:37
رایان جان عکسات خیلی قشنگه من که با دیدنش کلی لذت بردم
ماجون
14 فروردین 93 21:20
تولدت مبارک