رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

رایان نفس مامان و باباش

19 ماهگی و تولد بابا

1393/8/14 0:27
238 بازدید
اشتراک گذاری

رایانم 19 ماهگیت مبارک.

پسرکم روزها و ماه ها به سرعت باد دارم میگدرن و تو هم داری روز به روز بزرگتر و شیرین تر

میشی.وارد نوزدهمین ماه زندگیت شدی نفس مامان و بابا.ایشالله همیشه سالم باشی و خدا

حافظت باشه عشقم.

رایانم این ماه هم کارهای جدید یاد گرفتی.کتاب رو میگیری دستت و وقتی اسم حیوون یا هر شی رو

میگیم صفحه اش رو میاری و نشونمون میدی.تازگی ها هم علاقه به شکل ستاره پیدا کردی و هرجا

میبینی میگی گاگا.حالا نمیدونم  چرا این اسم رو روش گذاشتی.

گلکم شنبه تولد بابا بود و خودم براش کیک درست کردم ولی یادمون رفت عکس 3 نفره بگیریم.

همون شب هم با خاله فرزانه و رایان جون رفتیم تولد آرینا جون دختر خاله شیرین.تو و رایان هم تا

تونستین شیطونی و خرابکاری کردین ورووجکها.

 

اینجا مشغول نی نای کردین با آهنگ

این هم شما 3 تا دسته گل که با زحمت یه لحظه نشوندیمتون

و خرابکاری دکوراسیون با همکاری همدیگه

این هم کیک

پسندها (1)

نظرات (8)

دنیا
17 آبان 93 18:06
fadaye to gol pesare naz.kink shodin khoshhal misham be vebe ma ham ye sar bezanin
مامانی هیما
18 آبان 93 13:58
ای جونم چقدر بزرگ شده رایان جون ماشااله پسر باهوش
لاله
29 آبان 93 9:41
سلام. این روزا با شیرین کاریاشون کلی شور و هیجان به همرا دارن من که از این کاراشون لذت میبرم. رایان جون ماشالله بزرگ شده خیلی هم باهوشه و دوست داشتنی
سما مامان مرسانا
29 آبان 93 18:46
سلام عزيزم ممنون ميشم به منم سربزنيد با افتخار لينك شديد شما هم بلينك من يه پست گذاشتم اينم رمزش 2013
پانی
30 آبان 93 20:28
فایضه مامانه عسل
25 آذر 93 21:56
سلام مامان رایان جان .... خوبین ؟ دختر من هم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... میشه بهش رای بدین ؟ تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ؟ فقط کافیه با تلفن همراهتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین .... مرسی از لطفت دوست مهربونم...
پرنیان
26 دی 93 5:15
خدایا چقدر نازه خداحفظش کنه منتظرتونم
مــــامــــانی
11 بهمن 93 22:33
چه کیک خوشمزه ای