رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

رایان نفس مامان و باباش

15 ماهگی فندق ما

1393/4/14 23:25
236 بازدید
اشتراک گذاری

رایان نازنینم 15 ماهگیت مبارک.

دلبند مامان 1 ماه دیگه بزرگ شدی و شیطون تر عزیزکم.هر روز که میگذره  من و بابات بیشتر از

وجودت لذت میبریم نفسم.شیطونی هاتم روز به روز بیشتر و شیرین تر و صد البته بعصی هاش

خطرناکتر داره میشه.هر جی رو زمین باشه میذاری دهنت ولی خوشبختانه تا بهت میگم بدش به

من پرتش میکنی بیرون از دهنت یا با دست میدیش بهم.باید 6 دونگ حواسمون بهت باشه تا بلائی

سر خودت نیاری. یاد گرفتی از صتدلی میز نهار خوری بری بالا وبشینی .میز تلویزیون هم از دستت در

امان نیست فسقلی من.تازگی ها هم دوتا دستت رو میکنی تو گوش هات و وقتی صدات میزنیم

میخندی.

گل من امسال واسه اولین بار رفتیم آمریکا. نزدیکترین شهر مرزیش با ما 2 ساعت فاصله داره.1 شب

تو هتل موندیم و زود برگشتیم اخه خیلی گرم بود ترسیدیم مریض بشی.سر راهمون هم رفتیم تو یه

پاساژ و واست  لباس خریدیم اونجا هم ارزون تر از اینجا بود هم تکسش کمتر بود.بعدش هم رفتیم

پارک پروانه ها که تو آبشار نیاگارا تو کشور خودته  خیلی خوشگل بود همش پروانه بود یه وقتایی

هم میومدن میشستن رودست و لباسمون.ولی بعدش تو خوابیدی و نشد ببریمت لب ابشار تا ازت

عکس بگیریم.ایشالله دفعه بعد.

این ماهم بردیمت واسه چکاپ 15 ماهگی 700 گرم در عرض 3 ماه اضافه کردی دکترت راضی بود

.واکسنت رو هم زدیم و خوشبختانه تب نکردی ولی پات درد میکرد عسلکم.   

 

این عکس روهم از بالای برج گرفتم

   

 

این هم یه قورباغه آبی و مشکی بود خیلی خوشکل بود 

                                                                                             

پسندها (8)

نظرات (7)

تبادل لينک
17 تیر 93 6:09
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---
آزاده (مامان رایان کوچولو)
پاسخ
ممنون از نظر لطفتون
مامانی هیما
18 تیر 93 8:33
وای چه ناز شده دلم براش تنگ شده بود
آزاده (مامان رایان کوچولو)
پاسخ
مرسی خاله جون .دل ما هم واسه هیما جون تنگ شده.
فاطمه مامان باران
29 تیر 93 11:36
سلام عزیزم 15 ماهگیت مبارک له انشاالله 150 ساله بشی عزیزم همیشه به گردش و تفریح خوشگلم چه پسملون ناز شده خدا چه جای قشنگی چه پسمل نازی میبوسمت هزار بار
لاله
29 تیر 93 20:16
سلام عزیزم. من به مهدی یاد دادم به توجه هم احتیاج نداره. در حین بازی و با بازی یادش دادم. مثلا بهش چشمک می زدم می گفتم مهدی چشم مامان رو نگاه کن... با چشمت چشمک بزن وای چه چشم خوشگلی داری... بقیه هم به همین صورت... مثلا برای اینکه یاد بگیره بینیش رو نشون بده یه بار دستش رو سمت بینیم آورد و من صدام رو عوض کردم گفتم وای وای به بینیم دست نزن دردم گرفت... بینی مامان رو گرفتی حالا بینی مهدی رو بگیرم و دست میزاشتم رو بینیش به همین راحتی یاد گرفت. عزیزم بچه ها توی این سن و سال نمی تونن یه جا متمرکز بشن و توجه کنن. با بازی همه چیز رو یاد میگیرن
سعيده
30 تیر 93 11:53
هزارماشالله خدا حافظت باشه عزيزم خانومي خصوصي داري
مامی سارا
5 مرداد 93 11:39
ازاده جون 15 ماهگی دوردونمون مبارک ایشالا همیشه به تفریح باشی عزیزم عکسای جدید ارشا ج.نی رو گذاشتم بیا پیشمون گلم
لاله
6 مرداد 93 5:59
آزاده جوون منتظر آپدیت وبلاگت هستیما... بیادیگه