رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

رایان نفس مامان و باباش

1 سالگی گل باغ زندگیمون

1393/1/14 22:51
340 بازدید
اشتراک گذاری

تولد

 

"زیباترین هدیه آسمانی تولدت مبارک"

"پسر بهاری ما تولدت مبارک"

بابا می گه : کره ی زمین یک دور کامل به دور رایان قشنگم که خورشید زندگی ماست

چرخید

در یک روز زیبای بهاری خداوند فرشته ای رو از آسمون برای ما فرستاد و از ورود اون

فرشته یکسال میگذرد.

روزی آمدی با نگاهی شیرین، و گرمایی دلپذیر، آمدی و رنگی تازه به زندگیمان بخشیدی.

نازنینم در وجود ظریف و کوچک تو به غایت نشانه هایی از عظمت پروردگار را یافتم و

خداوند را با تمام وجود سپاس میگویم بر داشتن این موجود زیبا.

در 14 فروردین سال 1392 ساعت 11:34 خداوند تو را به من هدیه کرد و من مادر شدم.

وقتی با نگاه زیبا و آرامت و با صدای نفسهای گرمت آرامشی ابدی را به من هدیه میکنی،

وقتی دستانت را در دستانم میچرخانی و گرمای وجود خدا را در آن حس میکنم، نگرانم که

مبادا نتوانم این آرامش را در زندگی برایت فراهم کنم و به درستی حق سپاس خدا را به جا

بیاورم.پس فریاد میکشم خدای مهربون ممنونم که این حس زیبا را به من عطا کردی.

ممنونم که مرا لایق دانستی تا مادر خطاب شوم. و ممنونم که این فرصت را به من دادی تا

این ابدی ترین نعمت را از میان والاترین نعمتهایت حس کنم. و با هر نگاهی به او و دیدن

رشد و بالندگی او بدانم که هستی و یادم بماند که همیشه خواهی بود. پسرم حالا سالروز

تولد توست و باید بگویم با تو دوباره زاده شدم. و روح مادر شدن در من دمیده شد. و تو

شدی نقطه پایان تمام ناامیدی ها و خستگیهایم.

هدیه ات تمامی قلبم، همه روحم و سراپای جان و تنم

کاش پذیرا باشی. !

    

پسرم عاشقانه میپرستمت

نبض بودن من توئی،تنها بهانه زندگیم توئی

تو هدیه بهشتی من هستی و تا دنیا دنیاست مثل تو هیچ جا پیدا نمیشه

به خودم میبالم که مادر چنین گوهر یکدانه ای هستم

 

رایان قشنگم ایشالله قرار جشن تولد خوشگلت رو شنبه بگیریم و همه بیان چون امروز

وسط هفته اس و همه سر کارن دلبند مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمان جون
15 فروردین 93 0:50
رایان عزیزم تولدت مبارک انشالله جشن تولد 120 سالگیت عزیزم
مامان بنيتا
15 فروردین 93 15:02
سلام عزيزم ،تولد رايان جون مبارك باشه ،انشاا..١٢٠ساله شه وهميشه موفق وپيروز
مامی سارا
16 فروردین 93 10:11
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو مبارک دوست خوبم
مامی سارا
16 فروردین 93 10:12
تولد یاران جونی مبارک باشه
مامانی هیما
19 فروردین 93 15:08
توووووووووووووووووووولدددددددددددددت مبارک پسر خوشگله