رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

رایان نفس مامان و باباش

21 ماهگی رایانم

1393/10/14 23:54
415 بازدید
اشتراک گذاری

رایانم 21 ماهگیت مبارک عشقم.

رایان مامان و بابا 1 ماه دیگه هم بزرگتر شدی و شیطونتر و صد البته لجبازی هم به این شیطنت

اضافه شده.هرچیزی رو که بهت ندیم کلی قشرق به پا میکنی و گریه میکنی و با زبون خودت دعوامون

  میکنی ما هم که نمیفهمیم تو چی میگی میگیم تو راست میگی حق با تو خندونک

عزیز دلم تو تعطیلات کریسمس چند روزی رفتیم لس انجلس خونه خاله بابا.خوب بود خوش

گذشت.فقط موقع رفتن تو هواپیماحالت بد شد و گریه میکردی بعدش بالا اوردی و دیگه خوب شدی

مثل اینکه معده ات بهم ریخته بود ولی خوشبختانه تو راه برگشت اروم بودی و به خیر و خوشی

رسیدیم خونه.اونجا هم رفتیم جاهای دیدنی رو دیدیم مثل هالیوود و والت دیسنی و بقیه جاها.ولی

نرسیدیم بریم خرید.خوبیش این بود چند روزی از سرما فرار کردیم.

پسندها (8)

نظرات (13)

شاپرک
18 دی 93 2:14
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
دنیا
21 دی 93 14:57
منتظرتونیم
خاله
21 دی 93 22:33
ای جونم عزیزکم خیلی نازی دلم میخواد با مامانت دوست شم و لینکت کنم لطفا بیا پیشم و نظر بده
لاله
22 دی 93 14:57
انشالله سفر به شما خوش گذشته باشه. رایان جوونم ماشالله بزرگ شده. از طرف من ببوسش
مامانی هیما
22 دی 93 15:24
قربون اون خندی قشنگ ان شااله همیشه شاد و خرم باشید
Kosar
22 دی 93 16:50
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
پرنیان
26 دی 93 5:14
سلام رایان خیلی خوشگله به منم سر بزنید خوش حال میشم لینک کنید
رونیکا
28 دی 93 11:35
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
بابا و مامان
16 بهمن 93 6:17
21 ماهگیت مبارک اقا پسر خوشتیپ
سپیده
20 بهمن 93 20:55
مبارک باشه رایان جون رایان جزو یکی از کاندیدای منم بود
مامان پارسا
30 بهمن 93 18:04
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
✿ مه آ سا✿
1 اسفند 93 3:10
عزیزم چه پسر نازی دارید خوشحال میشم بیای وبم
مادر بزرگ
7 اسفند 93 21:52
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`’ -----------♥ ---------♥ --------♥ ------♥ ----♥ --♥ -♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلام دوست عزیز . امیدوارم صحت و سلامت باشی آپ قشنگت را خواندم زیبــاو دلنشین بود .براستی باید بگویم شما هم وب خیلی زیبای داری برایت تبریک مگویم █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ -♥ --♥ ----♥ ------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ •’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’