رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

رایان نفس مامان و باباش

20 ماهگی عشقم

1393/9/14 22:53
544 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان 20 ماهگیت مبارک.

نفس من وبابات یه ماه دیگه هم بزرگتر شدی و شیطونتر.دیگه هیچ جا و هیچ چیزی از دستت در

امون نیست.تازگی ها هم یاد گرفتی میری روی عسلی کنار تختت و از روش میری تو تختت با اینکه

نرده اش بلنده ولی خیلی راحت انجامش میدی.هر وقت هم ساکت میشی یعنی داری یه خرابکاری

عظیمی انجام میدی.  مامان قربون شیطنتت بره ایشالله سالم باشی همیشه.

پسرکم چند وقت پیش با دوستهامون رفتیم مرکز بازی و کلی شما نی نی ها بازی کردین وشیطنت

و بهتون خوش گذشت.تازگی ها هم یاد گرفتی میگی ابه یعنی پاشو بریم حموم اب بازی.تا در حموم

باز میشه لباسهات رو میکشی میخواهی لخت بشی بری تو وان.به تاب تاب هم میگی قن قن.میری

پتو میاری میخوابی توش که تابت بدیم.ما هم که همه جوره به سازت میرقصیم قندکم.

رایانم قراره 2 هفته دیگه بریم مسافرت اخه بابات به هوای تعطیلات کریسمس تعطیله.خدا کنه اذیت

نشی اخه مسیر طولانی و همیشه هم تو هواپیما سرده.سری قبل که سرما خوردی بعد از

مسافرت.

پسندها (2)

نظرات (3)

لال
26 آذر 93 0:25
سلام. از طرف من یه ماچ بهش بده.
لاله
26 آذر 93 14:42
سلام عزیزم توی مسافرت خیلی مواظبش باش... پتو اگه نداشتی از مهماندار بگیر پتو مخصوص بچه ها میدن و نو هم هست میتونی دور شایان بگیری تا سرما نخوره. پارسال که مهدی رو توی زمستون بردم مسافرت من پتو همراهم داشتم ولی یه خانوم دیگه پتو از مهماندار گرفت. من اگه میدونستم پتوی کوچولومو داخل نمیبردم . . خلاصه خیلی حواست بهش باشه. من این همه پارسال توی مسافرت مواظب مهدی بودم اونجا خونه مادرجونش که رسیدیم خوب بود موقع برگشتن از دخترخاله هاش سرماخوردگی گرفت من مهدی . ولی خاطره ای شد برای خودش
مامان ندا
3 اسفند 93 17:56
سلام عزیزم خدا نگهش داره میتونم بپرسم شما الان کحا زندگی میکنید